Τρίτη 28 Απριλίου 2009

Χωρίς KERS στην Ισπανία και Μονακό η απόφαση της RENAULT



Το KERS στην Formula 1 δέν έκανε πραγματικά την μεγάλη διαφορά. Προβλήματα όπως αξιοπιστία, κατανομή βάρους και ασταθές φρενάρισμα ήταν οι βασικότερη λόγοι που ήταν εναντίον. Αρκετές ομάδες διαπίστωσαν ότι χωρίς το KERS πάνε καλύτερα Στην αρχή στο Bahrain τα πλεονεκτήματα του KERS ήταν ορατά ειδικότερα στο προσπέρασμα καθώς και στην υπεράσπιση της θέσης. Έτσι ο Mark Webber αντιμετώπισε μεγάλα προβλήματα να προσπεράσει τον Nelson Piquet Jr. Παρόλα αυτά η Renault θέλει στην Ισπανία και στο Μονακό να αφαιρέσει το KERS.
''Το KERS ζαλίζει τους πιλότους μου . Από το πολλή πάτημα διαφόρων κουμπιών αδυνατούν να συγκεντρωθούν στην οδήγηση Δέν μπορώ να ακούω άλλο τις συζητήσεις μεταξύ μηχανικών και οδηγών'' είπε ο Flavio Briatore.
Αντιθέτως η McLaren-Mercedes θα παραμείνει πειστεί στο KERS και αυτό για ευνόητους λόγους. Το KERS στην McLaren-Mercedes με 25Kg είναι πολύ ελαφρύ και η απαιτούμενες μπαταρίες έχουν ελάχιστη επιρροή στο κέντρο βάρος του μονοθέσιου σε σχέση με τους άλλους και κυρίως σε σχέση με την BMW - Sauber.