Σάββατο 2 Μαΐου 2009

Το μέγιστο Budget για την Formula 1 στα 44εκ.


Στην Formula 1 το μέγιστο όριο του Budget από την νέα σεζόν του 2010 θα είναι στα 44 εκατομμύρια ευρώ. Αυτό ανακοίνωσς η Fia τη Πέμπτη. Το World Motor Sport Counsil της FIA είχε αποφασίσει μία μέρα πρίν στο Παρίσι να αυξήσει το ποσό που ήταν στα 33 εκατομμύρια.
Στην επίσημη εγγραφή για το παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2010, που θα πραγματοποιηθεί απο της 22 μεχρι της 29 Μαίου 2009, θα πρέπει οι ομάδες να αποφασίσουν αν θα συνεχίσουν με τους υπαρχοντες κανονισμούς ή αν υιοθετήσουν το νέο όριο των 44 εκατομμυρίων. Ως ανταμοιβή θα μπορούν οι ομάδες να χρησιμοποιήσουν το 2010 εμπρός και πισω ρυθμηζόμενς πτέριγες καθώς και κινητήρες δίχως περιορισμό στροφών. Επιπλέον θα μπορούν να πραματοποιήσουν απεριόριστες δοκιμέςς εκτός της επίσημς σεζόν κάτι που φια τις ομάδες που δεν θα συμφωνήσουν θα είναι περιοριμένα. '' Αν δεν το κάνουομε αυτό θα χάσουμε πολλές ομάδες'' είπε ο πρόεδοες της FIA Max Mosley είδη την Τετάρτη και πιστεύει ότι οι ομάδες θα ωρούν την απόφαση αυτή συμπαθητική. Επίσης έκανε αναφορά για τα μεγάλα συμβόλαια των οδηγών και με αυτό απεικόνισε τις μεγάλες ομάδες οι οποίες εκτός απο τα μεγάλα ποσά που δαπανούν για τους οδηγούς τους, δαπανούν επίδης μςφάλα ποσά για το Marketing.
Μετά την κοινοποίηση των αποφάσεων αυτών τα Ιταλικά ΜΜΕ τις σχολίασαν καυστικά .
''Η Ferrari είναι θυμωμένη και σκέπτεται την αποχώρηση από την Formula 1. Ο λαβωμένος Mosley γίνετε εχθρός μας '' έγραψε η Corrire dello Sport. ''Επανάσταση και προκλητικότητα. Ο Mosley συνεχίζει και αγνοεί τις προειδοποιήσεις του Montezemolo '' έγραψε η Gazzette dello Sport και άφησε να νοηθεί ότι μπορεί οι νέοι κανονισμοί να γέρουν νέες μικρές ομάδες αλλά θα διώξουν μεγάλους κατασκευαστές.
''Mosley κατα Ferrari, ο πόλεμος συνεχίζετε ΄΄ ήταν ο τίτλος της La Repubblicca : '' Η Ferrari δεν μπορεί να δεχτεί τους νέους κανόνες της FIA.Αν φτάσουν τα πράγματα στο αμήν και η Ferrari αποχωρήσει απο την Formula 1 τότε θα παρασύρει την McLaren - Mercedes , Toyota, Renault και BMW''
Για ν αβοηθηθούν οι νεοεισερχόμενες ομάδες θα έχουν συμμετοχή απο την αρχή στην κατανομή εσόδων και επηπλέων διεφκολήνσεις. Τα 10 εκατομμύρια δολάρια ετησίος για κάθε ομάδα θα είναι η οικονομηκή ενήσχηση καθός και δωρεάν μεταφορά δύο μονοθεσίων , 10 τόνους υλικά και 20 αεροπορικά εισιτήρια για κάθε αγώνα εκτός Ευρώπης.
Πρόσφατα έδηξαν το ενδιαφέρο΄ν τους για την είσοδό τους στην Formula 1 δίαφορες ομάδες με επικρατέστερς την κατασεθάστρια εταιρία αγωνιστικώνα αυτοκινήτων LOLA, την Benetton και ο αγωνιστικός διευθυντής της BAR με την υποστήτιξη της Aston Martin και τέλος μια νέα ομάδα απο τις ΗΠΑ. Πού πιθανών είναι και η είσοδος ομάδων απο το GP2.